Právě otevřené kurzy

| 2  dny | 11.400 Kč bez DPH

AKVIZICE NOVÝCH KLIENTŮ


Cílem tréninku je rozvoj specifických obchodně-komunikačních dovedností potřebných pro úspěšnou akviziční činnost. V průběhu programu dojde k předání dovedností, spojených s vyhledáním a oslovením potenciálního nového klienta. Naučíte se, jak a kde vyhledat nového klienta, jak ho telefonicky oslovit a přesvědčit k osobní schůzce, jak uspět na prvním jednání a podpořit dohodnutí kontraktu s novým zákazníkem.


OBSAH

  •  Proč dělat akvizice a jak být úspěšný v akviziční činnosti.
  • Jaký význam má akviziční činnost, co nám brání v akvizicích a jaké bariéry odstranit? 
  • Příprava na akviziční telefonát -  Co si musím rozmyslet, než zvednu telefon. Na jaký užitek bude druhá strana slyšet? Jaký postup a strukturu zvolíme při akvizičním telefonátu.
  • Telefonujte! Od prvního kontaktu po domluvení osobní schůzky.
  • Pravidla telefonické komunikace – jak uskutečnit první telefonát a „dostat“ se k rozhodovateli. Jak vzbudit jejich zájem a dosáhnout osobní schůzky.
  • Co když nás klient odmítá? Zvládněte námitky! Kdy a proč se námitky objevují.
  • Typy námitek a jak je využít ve prospěch dohody osobního setkání. 
  • Jak vést první jednání s klientem.
  • Jak klienta zaujmout a odlišit se od konkurence? Od pouhého nabízení nebo prezentace produktu/služeb ke skutečnému zjišťování potřeb klienta.
  • Prezentace nabídky a uzavírání obchodu.
  • Jak nabídku formulovat, aby vyzněla důvěryhodně a přesvědčivě?
  • Jak prezentovat užitek a hodnoty produktu/služby a jak sdělit klientovi cenu? Jak pracovat s jeho nákupními signály a umět řízeně vést jednání k dohodě a souhlasu klienta?

ORGANIZACE

  • Program "Akvizice nových klientů" je dvoudenní.
  • Probíhá v plně vybavených sálech naší společnosti.
  • Cena za dvoudenní program je 11 400 Kč (zahrnuje učební pomůcky a občerstvení).


Mám zájem
Seznam kurzů